Varma merkki?
Hallista Kajahtaa!
2009-01-28 07:41:03 UTC
Lienee varma merkki siitä, että kaamos menee ohi, on se, kun alkaa
herätä aikaisemmin kuin kuukausi sitten. Ihan totta, tänään heräsin
vähän ennen aamuyhdeksää.
--
Mietelause:
=======================================
=======================================
Zkeba
miä heräsin ennen seittemää niikun kuukaus sitte
Tommi Hujanen
2009-01-30 12:36:25 UTC
Post by Hallista Kajahtaa!
Lienee varma merkki siitä, että kaamos menee ohi, on se, kun alkaa
herätä aikaisemmin kuin kuukausi sitten. Ihan totta, tänään heräsin
vähän ennen aamuyhdeksää.
Mä olen useamman vuoden herännyt arkiaamuisin klo 6:25 eli ennen yhdeksää.
Eikä mun ole ollut edes lähdettävä mihinkään.
Post by Hallista Kajahtaa!
--
Älä tee sitä tänään minkä voit jättää huomennakin tekemättä.
H. Lattu
2009-01-30 21:55:02 UTC
Post by Tommi Hujanen
Post by Hallista Kajahtaa!
[...]
Palasin höyhesaarilta klo 14. Normipäivä.