Tosi vanhat kotisivuni...
Pauli Kesti
2008-10-21 05:39:20 UTC
http://web.archive.org/web/20020526021706/personal.inet.fi/koti/pauli.kesti/pauli.net/gamesize.htm

En enää edes muistanut, että tuollaisetkin voi olla tallessa. :-)
Hollolan sanomia
2008-10-31 10:36:57 UTC
noitahan on katseltu jo minta vuotta sitten.
MTS
2008-11-18 20:05:48 UTC
Post by Pauli Kesti
http://web.archive.org/web/20020526021706/personal.inet.fi/koti/pauli.kesti/pauli.net/gamesize.htm
En enää edes muistanut, että tuollaisetkin voi olla tallessa. :-)
Noi sivusi linkit on vaan jotain omituisia zippei yms .. no kai jotain
muutakin. Mut kerros mulle Pauli se saitti, mistä pystyy tallentamaan, niin
kyseisen pelin kuin muidenkin tomppien pelit _videoituina _läpijuoksuina.
Kyselin aikanaan fbkstakin .. mut sitä saittia ei vaan löytynyt . Kaiken
vitunmaailman >Ruokareseptin kertojaa kyllä löytyi . Tai joku muu .
Hallista Kajahtaa!
2008-12-12 08:03:00 UTC
Post by MTS
Post by Pauli Kesti
[...]
Sinänsä erikoista, että sivuilla olevat 100 vuotta vanhat pelit olivat
sieltä myös ladattavissa. Kaipa noita videoita löytää, jos laittaa
Googleen hakusanaksi pelin nimen ja +video tai +movie.