Tehokas näkyminen internetissä
Allo
2010-09-25 10:59:09 UTC
Tässä on Jopo Jyskälästä motiivit häiriköinnille?
Katos se on silleen et Raunolle ei kukaan maha mitään!
Rauno Kangas on kingi! Rauno on vajakkien kuningas!!
ÄO liippa samalla tasolla ku Stetsonilla ja Shitilläki!!
Mitä muhun tulee ni mä vittuilen Raunolle henk.koht syistä.
Jysäkälä on pieni kupunki ja Raunon varpaille tallon jatkossaki!!
Shitille ja Stetsonille mä vittuilen siks et ne oli ja on pilaamassa
vitsiryhmää jota oon lukenu iät ja ajat ja saanu makeita nauruja.
Sitte nää vajakit eksy sinne räyhään ja niillä oli meininki et ne
tuhoo vitsiryhmän.
En mä jaksanu enempää nytten. Katon myöhemmin lisää.
Kyllä noillakin valkenee!!!
Sitten ku Shitti ja Stetson jättää vitsiryhmän rauhaan ni mäkin
saatan lopettaa tällä aliaksella postaamisen ja käyttää vaan
sitä oikeeta joka ei oo siis mikään TapsaJ.
Samalla saatan poistuu varaventtiilistä tykkänäs koska eip täällä
oo juurikaan muuta ku syrjäytyneitten 'selviytymistarinoita'
joista käy ilmi etä kuka joi ja kuka söi ja kuka paskansi.
Niin ja oliks hyvää olutta ja maukasta pizzaa ja oliko kakka kova.
...että näin...
Hihi!!!!!!
http://sfnet.fi/group.php?newsgroup=sfnet.keskustelu.varaventtiili&sid=&id=134600&headers=2
1910 häiriköintiviestiä haulle jopo: jopo jyskälästä
http://groups.google.fi/groups/search?q=jopo%3A+jopo+jysk%C3%A4l%C3%A4st%C3%A4&btnG=Haku&sitesearch=
"Vitsiryhmä" unohtui mut tässäpä tämä.
Älä spammaa.
--
Ihmisiä on kolmenlaisia, niitä jotka osaavat
laskea ja niitä, jotka eivät osaa laskea laskuja.
Black Stetson
2010-09-25 11:19:58 UTC
Post by Allo
[...]
E mä jopoilen, auta vähän kun osaat mua paremmin.
Häirikkö Joposta "Jopo Jyskälästä" tehdään nyt mega julkkis.
Ei niin lyhyttä viestiä, ettei siihen kirjoitusvirhettä mahdu
ps
2010-09-25 12:24:18 UTC
"Black Stetson" <***@bisse.zzn.com> kirjoitti kakaraskeidaa.