Vihatuimmat nimet!
-=Kesti Pauli, alias Allo,=-
2007-01-14 19:45:16 UTC
1. Pasi Antero Viheraho
2. Timo "Tinke" Laine
3. Sippo Laisaari
4. Tonttu
5. John Smith
6. Helge "Hervannasta" Eskelinen
7. Jukka K. Korpela
8. Jeppe

dsaipojaoipsdsapilluoipjpdas90309oiewaoroi32oji
--
I live in Finland, near the city of Mänttä.
When you write to me, please avoid

I think that I can made English language
page to my homepage isoallo.net
...vannasta
2007-01-14 19:50:42 UTC
Post by -=Kesti Pauli, alias Allo,=-
[...]
VITTU, kuudes sija edelleen, mitä mun pitää tehdä että pääsen listalla
ylöspäin?

Et oo haastanu Loiria kaatuilukisaan?
Loirihan oli aikoinaan kaatuilun mestari!!!
Toivo Nenänen
Mun nimi on 2. sijalla mutta toi nimimerkki on vähän outo???
Erkki Epävarma
2007-01-14 20:24:04 UTC
Post by Toivo Nenänen
Post by ...vannasta
[...]
No, kauanhan tuo sinun lopettelun uhkailu sitten piti.
Taidat olla fbk-holisti, lupaa kaikkea mutta ei pysty.

Nyt alkaa olla jo liian hapokasta tuo canselointi....
Ei pysty, ei vain pysty...
-=Kesti Pauli, alias Allo=-
2007-01-15 09:07:12 UTC
Post by Erkki Epävarma
Post by Toivo Nenänen
Post by ...vannasta
[...]
Rauhoitu nyt, ei tuo ole varmaan tinke, tuolla oli Songin
liittymä jota Tinke ei edes omista!

Mastus
Miksei tuossa listassa ole -=Kesti Pauli, alias Allo,=- :a?
Mika Pirhonen
2007-02-18 10:43:27 UTC
Post by ...vannasta
[...]
Mihin minä olen kokonaan kadonnut toptenistä?!

Saatan tosin olla 9. tai 10., joten nou hätä.

Mika.
Profeetta Tero
Vittu ... minä olin joskus ykkönen ja nyt en ole listalla ollenkaan.
-Lee-
2007-02-18 11:02:07 UTC
Post by Profeetta Tero
Post by Mika Pirhonen
Post by ...vannasta
[...]
Missäs tämä rankinglista on kokonaisuudessaan nähtävissä?

-Lee-
Tonttu
2007-02-18 11:12:25 UTC
Post by -Lee-
Post by Profeetta Tero
Post by Mika Pirhonen
Post by ...vannasta
[...]
Se on canceloitu, lähettäjä kusi sukkaansa ja canceloi lähettämänsä
aineiston.
T.T.J
Valkku Mursinainen
2007-02-18 15:25:34 UTC
Niin se elämä menee, aina ei voi voittaa.
-=Kesti Pauli, alias Allo,=-
2007-01-14 20:06:38 UTC
[...]
Kohta Tinke tajuaa sen, mikä häneltä jai tuossa
nimenväärennöksessä huomaamatta...

Ja canceloinnista alan kyseleen tuossa toisaalla...

Pallo Allo
2011-01-25 05:28:41 UTC
[...]
Kyselitkö ja teitkö ilmoituksen asianmukaiseen kohteeseen?